Review: Spiermassa Protocol voor Mannen [Mijn ervaringen 2020]

Spiermassa Protocol voor Mannen coverIk hoor overal veel goede verhalen over het Spiermassa Protocol voor Mannen maar klopt dit eigenlijk wel en zijn deze verhalen wel op waarheid gebaseerd?

In deze uitgebreide review ga jij ontdekken wat het Spiermassa Protocol precies is, wat het voor jou kan betekenen, wie het gemaakt hebben en voor wie dit programma vooral niet bedoeld is.

Daarnaast bespreek ik mijn eigen bevindingen en resultaten zodat jij een goed beeld krijgt wat de mogelijkheden zijn en welke inspanningen hiervoor nodig zijn.

First things first, wat is het Spiermassa Protocol voor Mannen precies:

Spiermassa Protocol voor Mannen

Zoals de naam eigenlijk al doet vermoeden is het Spiermassa Protocol voor Mannen een compleet programma waarin je leert hoe je effectief en op een gezonde manier spiermassa kunt opbouwen.

  • Je doet dit door hard maar vooral ook efficiënt te trainen om een maximale spieropbouw te realiseren.
  • Daarnaast leer je precies wat de beste voeding is om meer spiermassa op te bouwen tijdens je training.
  • Ook leer je in het programma hoe je beter met tegenslagen om kunt gaan om toch door te gaan wanneer de resultaten (iets) langer op zich laten wachten.

KLIK HIER VOOR DE BESTE PRIJS EN BESCHIKBAARHEID!

Het Spiermassa Protocol bestaat uit:

  • Theorie Boek (eBook)
  • Praktijk Plan (eBook)
  • Trainingsschema’s (PDF)
  • Macrocalculator (Excel)

Theorie Boek: Het Theorie Boek is een digitaal boek waarin je alle basisprincipes leert die jou in staat stellen om je spieren te laten groeien.

Denk hierbij aan voeding, spierpotentie, lifestyle en een ruime introductie in de theorie achter het trainen van je spieren.

Check hieronder een kort fragment van de inhoudsopgave en de inleiding van het boek:

Spiermassa Protocol voor Mannen inleiding en inhoudsopgave

Praktijk Plan: Het Praktijk Plan is een digitaal boek waarin je bij de hand genomen wordt om de opgedane kennis uit het Theorie Boek in de praktijk te gaan brengen.

Je kunt immers geen spiermassa opbouwen door alleen te lezen en te leren, je moet ook in actie komen.

Je leert in het Praktijk Plan praktische informatie over hoe je moet trainen, wat je moet eten en hoe je je vorderingen kunt meten. Dit alles om de spieropbouw te maximaliseren.

Trainingsschema’s: De trainingsschema’s van het Spiermassa Protocol voor Mannen zijn gebaseerd op een cyclus van 12 weken. Het is aan jou zelf de keuze of je 3, 4 of 5 trainingen per week doet.

In deze trainingsschema’s is alles tot in de details uitgewerkt en deze kun je dan ook precies volgen, want alles is uitvoerig getest.

Zie zie je direct:

  • Welke oefeningen je moet doen
  • Hoeveel herhalingen en sets
  • Wanneer en hoeveel rust je moet nemen
  • Trainingssplits
  • … en de progressieve opbouw die je kunt volgen

Na deze 12 weken kun je gewoon opnieuw beginnen en ben je vrij om de intensiteit te verhogen als je dat aankunt, want de trainingsvormen hebben een blijvende werking.

Kijk hieronder hoe de trainingsschema’s eruit zien:

Trainingsschema Spiermassa Protocol

Macrocalculator: De Macrocalculator is een handig Excel-bestand waarin je precies uit kunt rekenen hoeveel calorieën je dagelijks moet eten en wat jouw macronutriëntenverdeling is.

Naast de standaard calculator is er ook een calculator voor de zogenaamde “hardgainers”. Een hardgainer is iemand die moeilijk spiermassa ontwikkelen ongeacht hoeveel ze trainen en wat ze ervoor doen en laten.

KLIK HIER VOOR DE BESTE PRIJS EN BESCHIKBAARHEID!

Wie zijn de makers van het Spiermassa Protocol Mannen?

De makers van het Spiermassa Protocol zijn Henry en Rinus, bekend van de Droog Trainen Academie en het Droog Trainen Protocol.

Henry en Rinus zijn in 2013 gestart met de Droog Trainen Academie om hun liefde voor krachtsport, droogtrainen en spieropbouw met ons te kunnen delen.

Sindsdien hebben ze al honderden mensen geholpen hun droomlichaam te krijgen en vooral ook te behouden.

Ze zijn daarom ook continue bezig hun programma’s en trainingsschema’s up-to-date te houden aan de hand van wetenschappelijk onderbouwde methodes.

Henry en Rinus van de Droog Trainen Academie

Henry en Rinus van de Droog Trainen Academie

Mijn resultaten

Nu ben je waarschijnlijk benieuwd hoe betrouwbaar het Spiermassa Protocol eigenlijk is en wat mijn eigen resultaten zijn.

Ik gebruik het Spiermassa Protocol voor Mannen nu ongeveer 3 maanden en het resultaat wordt al duidelijk zichtbaar.

Zoals je ziet heb ik bijna de eerste cyclus van 12 trainingsweken doorlopen en ga ik hierna het trainingsschema iets aanpassen om de intensiteit te verhogen.

Ik begon met een lichaamsgewicht van 78 kilo en had toen een vetpercentage van 11,3% wat neerkomt op een vetmassa van 8,81 kg.

Nu na ruim 11 weken het programma te hebben gevolgd ben ik eigenlijk precies rond hetzelfde lichaamsgewicht blijven steken (78,5 kilo) maar is de vetmassa op mijn lichaam wel gedaald naar 6,67 kg wat een vetpercentage van 6,7% betekent.

Hierdoor komen mijn armspieren, schouders en buikspieren nog beter tot z’n recht en dit motiveert mij om nog een tijdje door te blijven knallen om de spieropbouw en spierdefinitie nog verder te vergroten.

Mijn ervaringen met het Spiermassa Protocol

Voor wie is het Spiermassa Protocol NIET bedoeld?

Het Spiermassa Protocol is niet voor iedereen de juiste weg naar een gespierd lichaam, zo is het programma niet effectief voor mannen die blijven bulken om spieren op te bouwen maar niet willen werken om het vetpercentage te verlagen.

Daarnaast is het protocol niet geschikt voor mannen zonder doorzettingsvermogen, want laten we eerlijk zijn spiermassa kweken vergt veel inspanning en motivatie.

Ook is het niet geschikt voor mannen met een vetpercentage hoger dan 30%. Zij kunnen beter eerst met het Droog Trainen Protocol aan de slag gaan.

Conclusie: Spiermassa Protocol Mannen kopen?

Spiermassa Protocol voor Mannen coverJe merkt tijdens het lezen van de boeken dat Henry en Rinus erg enthousiast en kundig zijn op het gebied van spieropbouw.

Zij loodsen jou er dan ook met goed onderbouwde informatie en trainingsschema’s doorheen.

Persoonlijk ben ik erg te spreken over het programma en kan ik jou aanraden het Spiermassa Protocol voor Mannen te kopen.

Let op: Hoewel je alle benodigde informatie en trainingen kant-en-klaar krijgt voorgeschoteld moet je het zelf doen en vergt het veel inspanning!

Maar dat heb jij toch wel over voor een prachtig gespierd lichaam?

PS: Je kunt het Spiermassa Protocol ook eerst uitproberen, want dankzij de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie krijg je gewoon je geld terug, zonder lastige vragen!

Ben jij benieuwd hoe het Spiermassa Protocol ook jou kan helpen naar een ultiem gespierd lichaam? Klik hier voor meer informatie en 50% korting!

KLIK HIER VOOR MEER INFORMATIE EN 50% KORTING!

Meer dan 1.000 tevreden klanten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *